De fleste rejsende er positive over for rejser på trods af Covid

CarTrawler LogoCarTrawler har lavet en undersøgelse, der viser, at 80 procent af de rejsende har positive følelser omkring rejser, men ønsker mere miljøvenlige alternativer og flere valgmuligheder, når de bestiller deres rejser.

Effekterne af covid-19 og de voksende problemer med klimaændringer har formet rejsendes adfærd og vil tvinge rejsebranchen til at udvikle sig. Dette er resultaterne af en ny rapport fra CarTrawler. De har bedt 2.000 rejsende på tværs af USA og Storbritannien om at prøve at forstå, hvordan rejser har ændret sig i løbet af det seneste år.

Rapporten kommer efter lanceringen af ​​CarTrawlers nye mærkeidentitet, da virksomheden fortsætter sin høje vækst, der driver biludlejning og mobilitet for nogle af verdens største rejsemærker.

Ifølge rapporten “The Evolution of Travel: CarTrawler’s Consumer Trends for 2022” elsker folk at rejse, men er også bekymrede for sikrere alternativer, bæredygtige alternativer og større valgmuligheder, når de rejser.

Sammenfattende: På trods af covid-19-problemer har rejsende et positivt billede af den fremtidige præsident, hvor 77% udtrykker positive følelser omkring rejser. De er også mere miljøbevidste end nogensinde, hvor 73 % af rejsende er villige til at betale mere for at leje en miljøvenlig bil, og 52 % foretrækker flyselskaber, der har lovet at være CO2-neutrale. Rejsende er også interesserede i mobiltilbud, der letter reservationsprocessen og giver dem mulighed for at administrere hele deres reservation.

“De sidste to år har tvunget rejsebranchen og rejsende til at tilpasse sig og udvikle sig,” siger Cormac Barry, CEO for CarTrawler. “Ud over pandemien skal industrien udvikle sig og tilpasse sig adfærden hos nutidens rejsende. Folk er mere vidende om teknologi og miljø og forventer, at de virksomheder, de samarbejder med, er de samme. CarTrawlers mål er at fremme succesfulde partnerskaber, og når CarTrawler beslutter sig for at definere fremtiden for menneskelige rejseteknologier, håber vi, at denne rapport giver værdifuld indsigt i, hvad der driver forbrugernes beslutningstagning og kan tjene som en forretningsplan, når de tilpasser sig de nye rejser. .”